UTICAJ FAKTORA KVALITETA TAKSI USLUGA NA SATISFAKCIJU KORISNIKA
Ključne reči:
taksi usluge, kvalitet, satisfakcija korisnikaApstrakt
Taksi usluge danas dobiju sve veći značaj i kao takve su predmet članka. Članak ima za cilj da utvrdi faktore kvaliteta taksi usluga. Problem od koga se polazi jeste "koji faktori i koliko utiču na kvalitet taksi usluga"? Polazi se od hipoteza: da su higijena i čistoća vozila kao i efikasnost i brzinu stizanja na odredište najznačajniji faktori; znanje engleskog jezika vozača je faktor koji najmanje utiče; da su svi faktori pozitivno povezani; da demografske razlike ne utiču na faktore kvaliteta. Istraživanje je sprovedeno u periodu od šest meseci u 2013. na uzorku od 510 ispitanika u Beogradu putem upitnika i intervjua. Na osnovu rezultata istraživanja zaključuje se da je jedino prva hipoteza potvrđena dok su ostale tri opovrgnute. Doprinos rada ogleda se u definisanju faktora kvaliteta taksi usluga, s obzirom da ne postoje kao opšteprihvaćeni, i da je ovakvo istraživanje jedinstvena u Srbiji.
Reference
Backer, J.B. (2003) The marketing book (5th ed.). Oxford: Elsevier Butterwmih-Heinemann
Damnjanović, A., Dašić, D., Dašić, B., Jovanović, Z., (2015)
,,lnterdependence of specific types of branding", U: Papić, Lj., (ed),
International Conference "Lije Cycle Engineering and Management", ICDQM-2015, Čačak„ 170-180
Gautam, M. (2007) Customer Value Investment. New Delhi: Response books.
Kotler, F, Vong, V., Sonders, X., Armstrong, G. (2007) Principi marketinga (4th ed.). Beograd: Mate.
Milenović, B., Ratković, M. (2012) Marketing. Sremski Karlovci: Cekom book:
Pereault, W.D. i McCarthy, E.J. (2002) Basic Marketing- A Global Managerial Approach (4th ed.). New York: McGraw-Hill lrwin Companies, Ine.
Pešić, A., Raletić, S. (2011) Osnove marketinga. Sremski Karlovci: Cekom book
Ratković, M., Grubić, G. (2011) ,,Pramene u marketingu usled primene savremenih informacionih tehnologija". Ekonomika. 57 (I), 67-79.
Ratković, M., Grubić, G., Tasić, S. (2012) ,,Evolution of marketing : from product up to employment". International Journal of Economy and law. 2 (5), 72-78.
Ratković, M., Krasulja, N., Garača, N. (2013) ,,Customer relationship management strategy as an opportunity for improving the modem marketing concept". Kultura. 139, 381-395.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Aуторство-Nekomercijalno-Bez prerade 4.0 Internacionalna licenca.