Etički aspekti advertajzinga

Autori

  • Darko Žutobradić

Ključne reči:

Advertajzing, etika, marketing, poslovna etika

Apstrakt

U ovom radu autor iznosi neke etičke dileme koje proističu iz advertajzinga. On upućuje na rasprave koje se o ovome stalno pokreću i koje traže odgovore na pitanja koje granice treba postaviti šta je u advertajzingu dozvoljeno a šta nije?

Reference

David M. Adams i Edward W. Maine (1998) Business Ethics for the 21st century, California,.Mayfield.Publishing.Company

de Džordž, Ričard T. (2003) Poslovna Etika. Beograd: Izdavačko preduzeće AD “Filip.Višnjić”

Milenović, Božidar (2001) Kanali Marketinga. Beograd: Univerzitet „Braća Karić”, .Fakultet.za.trgovinu.i.bankarstvo

Honderich, Ted (1995) The Oxford Companion to Philosophy. ed. by. Oxford: Oxford ….University.Press

Prnjat, Aleksandar (2008) „Crkva i paternalizam - odgovor Mihajlu Markoviću“, Filozofija.i društvo, 2, str. 253 – 256

URL: http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising

##submission.downloads##

Objavljeno

2010-12-20

Broj časopisa

Sekcija

Članci