Etički aspekti advertajzinga
Ključne reči:
Advertajzing, etika, marketing, poslovna etikaApstrakt
U ovom radu autor iznosi neke etičke dileme koje proističu iz advertajzinga. On upućuje na rasprave koje se o ovome stalno pokreću i koje traže odgovore na pitanja koje granice treba postaviti šta je u advertajzingu dozvoljeno a šta nije?
Reference
David M. Adams i Edward W. Maine (1998) Business Ethics for the 21st century, California,.Mayfield.Publishing.Company
de Džordž, Ričard T. (2003) Poslovna Etika. Beograd: Izdavačko preduzeće AD “Filip.Višnjić”
Milenović, Božidar (2001) Kanali Marketinga. Beograd: Univerzitet „Braća Karić”, .Fakultet.za.trgovinu.i.bankarstvo
Honderich, Ted (1995) The Oxford Companion to Philosophy. ed. by. Oxford: Oxford ….University.Press
Prnjat, Aleksandar (2008) „Crkva i paternalizam - odgovor Mihajlu Markoviću“, Filozofija.i društvo, 2, str. 253 – 256
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Aуторство-Nekomercijalno-Bez prerade 4.0 Internacionalna licenca.